فرودگاه بین المللی آبادان

فرودگاه بین المللی آبادان

  بازدید فرماندار ویژه آبادان از فرودگاه این شهر
تاریخ انتشار: 28/08/1391

 
 معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان از فرودگاه این شهر بازديد كرد.
 
به گزارش روابط عمومی فرودگاه آبادان، «بهرام ایلخاص‌زاده»؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان که به‌منظور بررسی عملکرد و بازدید از بخش‌های مختلف فرودگاهی به فرودگاه آبادان رفته بود از محوطه فرودگاه، ساختمان اداری، واحدهای عملیاتی و پروژه‌هاي در دست اجراي این فرودگاه دیدن کرد و در جريان نحوه عملكرد و اقدامات اين فرودگاه قرار گرفت. ایلخاص‌زاده با اشاره به جایگاه فرودگاه آبادان، عملکرد یک سال گذشته‌ی مدیریت و کارکنان فرودگاه را مثبت ارزیابی کرد.
وی همچنین بر انجام برنامه‌ریزی لازم در خصوص ایجاد رستوران سالن ترمینال، ایجاد تاکسی سرویس ویژه بانوان و غرفه‌های صنایع دستی آبادان در فرودگاه به عنوان دروازه ورودی منطقه و همچنین ایجاد یک باند فرود اضطراری هواپیما در خارج از محدوده فرودگاه و در جاده آبادان – اهواز تاکید کرد.
«محمدرضا رضایی» مدیر فرودگاه آبادان در این بازدید در خصوص اقدامات انجام شده در طول یک سال گذشته توضیحاتی ارائه کرد.  وی گفت: نقاط هدف در ماه‌های پایانی سال 91 مشخص شده است که خرید و نصب دستگاه ILS با همکاری سازمان منطقه آزاد، ترمیم باند دوم و بهسازی ساختمان ترمینال از جمله‌ی این اهداف است. رضایی تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای این امر رقم 230 میلیارد ریال است.
گفتنی است؛ در پایان بازدید، فرماندار و مدیر فرودگاه آبادان در یک نشست خبری در فرودگاه آبادان به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند



:
:
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

پیشگفتار

فرودگاه آبادان در زمره اولین فرودگاههای کشور است که در سال 1320 توسط شرکت ملی نفت ایران احداث شده است. این فرودگاه در ضلع شرقی جزیره آبادان در موقعیت جغرافیایی 48 درجه و 13 دقیقه و 42 ثانیه طول شرقی و 30 درجه و 22 دقیقه و 16 ثانیه عرض شمالی در زمینی به مساحت 372/66 هکتار واقع گردیده است که از شرق و جنوب به شهر آبادان به فاصله 10 کیلومتر تا مرکز شهر، از شمال به خرمشهر و از غرب به رودخانه اروند و مرز کشور عراق منتهی می شود. کمترین فاصله فنس این فرودگاه تا مرز عراق 1800 متر در جنوب فرودگاه موقعیت باند 32R واقع گردیده است.
امکانات وب
Google

در اين سایت
در كل اينترنت